regn, tack!

pessimist? nej, det skulle jag inte kalla mig.
men jag vill ha regn, tycker att Moder Jord borde vilja bli av med all pollen som ligger och skräpar, spola bort det bara! ;)

har i alla fall haft en go ledighet, fjärde dagen man har ledigt nu ju! (:
i torsdags drog jag till LP dit lillbrännis kom också, nice! var ute hela dagen, spelade lite kubb, tog ett dopp i sjön och tränade fotboll på kvällen , trevligt!
i fredags vare grillkväll och tältning hos matilda, mycket kul :) blev att grilla vid brandstationen, sen drog vi till kvartersplan och spelade brännboll och fotboll till någon gång vid halv tolv - tolv, får göras om ;) sova i tält var inte så värst kallt faktiskt, hade precis lagom med kläder på mig^^
sen igår så åkte en del hem rätt tidigt, men jag, LP och emma hagen stannade kvar ett tag ;) låg ute på gräsmattan med massa madrasser, täcken och kuddar och solade och käkade godis, matildas syster vart med också. mycket härligt^^ 
familjen var och fikade hos moster på eftermiddagen, åkte sen till kyrkogården tillsammans, sorgligt.. 
idag har jag varit slö som as, hehe. vaknade framåt halv elva - uschuschusch! sov i typ elva timmar ju :o kanske behövde ta igen sömn efter tältnatten , hehe ;) har bara hoppat studsmatta med syster och pluggat hittills , planerar en joggingrunda om inget annat dyker upp ^^  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0