shalalalalalalaaaaaa

hej!
hade nationellt prov i biologi idag, det var svårt! ;o men gick nog helt okej ändå, hoppas jag! :) åkte in till the big city (eh..ja, borås...) sen efter skolan, skulle till Kristin på ansiktsbehandling! :D huuuuuuuuur skönt som helst, mycket bättre än i ebarp, där jag gått innan, faktiskt! känner mig jätteren nu, lövely!
dags för fotbollsmatch sen, blev gästade av Dalsjöfors, och förlorade tyvärr.

imorgon ska jag jobba med so efter skolan, tänkte försöka börja med bildspelet nästa vecka, i alla fall på torsdag! :) sen är det dags för småtjejerna att börja träna fotboll ute nu, så jag och linnea ska göra vårt bästa för att bli riktiga kanoncoacher! :D


(kan fortfarande inte ladda upp filmer. .. för oth, kolla yidio.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0