slakta zombies

hejhej!
hade fysikprov i skolan idag, är ganska nöjd :) hoppas betyget är överens med min egna uppfattning... sen vart det dags för redovisning i svenska, skulle berätta om en bok ur huvudpersonens perspektiv - jag-form, alltså. gick rätt bra det med, lite bättre kunde det allt gått, menmen.
skulle haft muntliga nationella i engelska idag med, men heddi var sjuk som vanligt. andra engelskalektionen i rad vi inte fått göra provet, det är bara min grupp kvar. vill få det överstökat!

efter skolan följde jag med bea hem och slaktade zombies på call of duty 5, nice! riktigt kul är det^^ fick även se hennes balklänning , en liten speciell förhandsvisning bara för mig och fia (A) sen bar det av till ica för att köpa godis till NP imorgon, 2.5 timmes biologiprov..nu snackar vi! *suck*



och jag kan fortfarande inte lägga upp filmer :@

Kommentarer
Postat av: Marie

handlade redovisningen om hogwarts ???

2009-05-12 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0