spotted: ambulanshelikopter över huset

jag är nere i källaren och hör ett högt dån från en helikopter.
jag rusar upp till andrea och säger: hör du helikoptern?! den måste flyga jättelågt!

vi skyndar ut på altanen, och ser en stor helikopter cirkulera precis ovanför vårt hus,
andrea ropar att den har landningsställen ute, och när den börjar flyga bort mot skolan,
ropar jag tillbaka att den säkert ska landa på fotbollsplanen vid moga.

vi springer upp till mammas och pappas fönster på övervåningen,
och ser helikoptern röra sig rakt ner mot marken,
tills träden är i vägen och det höga dånet avtar.

undrar vad som hänt, inte varje dag en ambulanshelikopter (tror jag det var..) flyger över vårt lilla hus.
hoppas allt går bra iaf..


Kommentarer
Postat av: Fia-Lisa

Jag såg den också!!!!!!!!

2009-05-19 @ 14:47:52
Postat av: Vilken tid var det? jag hörde nåt jättekonstigt :P hahaha, puss<3 älskardig

2009-05-19 @ 18:06:31
Postat av: LINA

Det gjorde inte jag!! :s HÖHÖ :P

2009-05-19 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0