stomache (höhö), oth och pb.

magont, one tree hill och prison break.
japp, det är dagen idag det!

har kommit upp ett nytt avsnitt av one tree hill, lucky me! tittade på det innan, och jag som är lite blödig grät mig igenom hela, ömsom glädje, ömsom sorg... jättbra avsnitt! dessvärre tror jag att det var säsongsfinalen...
(jag laddar upp avsnittet här så fort megavideo lägger upp det, annars är det bara att gå in på yidio.com, söka på one tree hill, välja bland länkarna och ta supernovatube.com , piece of a cake!)

har också tittat på några avsnitt av PRISON BREAK! just det, det produceras nya avsnitt för fullt nu :D finns även dem på yidio.com, tyvärr mycket sämre länkar än till oth, så det är krångligt att kolla :/ men det är det värt! när det fortsätter sändas i sverige vet jag inte, det avbröt ju mitt i säsongen i våras..
kan i alla fall säga att det händer en hel del, och många oväntade avslöjanden kommer fram!

ha det bra, nu ska jag kurera min mage med lite vila och en vetekudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0