the reunion of solrosen

när jag gick på lågstadiet var min klass med i ett projekt som hette "räkna med textil".
idag var det dags för en liten uppföljning, men mest var det nog bara för att alla skulle träffas och så innan gymnasiet eller något (:
trevligt var det i alla fall!
träffades hos vår f.d. lärare Gerd, och där var även Susanne, ledare för projektet. Vi fick se film från lågstadietiden, och herregud vad vi skrattade! snacka om att vi har förändrats ;) kollade på en del foton, och fick prata med Susanne i smågrupper om vad vi kom ihåg från projektet (:
sen satt vi bara och pratade massa minnen, haha! en hel del roliga saker man nästan glömt kom upp igen, ständigt följda av "åh, just det! det kommer jag också ihåg!"

carro satt och testade typ ALLA funktioner på min mobil, och även kameran fick bli använd av henne.
här har hon fått med adam, alex, eric och sanna ;) 

Kommentarer
Postat av: erika

haha, det var faktiskt roligt att vara där

2009-05-30 @ 02:48:16
URL: http://ecarlen.blogspot.com
Postat av: Caroline

visst är jag bra på att fånga ögonblicket ;)

2009-05-31 @ 22:52:38
URL: http://levdittliv-caroline.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0